Warsztaty jogi – sekwencja na optymizm i poprawę nastroju.
Od tamasu do rajasu i sattvy.
Prowadzą:
Beata Waszczykowska Int. Junior III
Jolanta Motyl Int. Junior II
20 lipca 2019
godz. 12:00 – 15:30

 

Dedykujemy te warsztaty wszystkim tym, którzy na przekór słonecznej pogodzie i wakacyjnej radości, wcale tego nie czują… Trudno czasem od razu zrozumieć, dlaczego tak się dzieje i podjąć odpowiednie kroki, aby sobie w takiej sytuacji poradzić. Bo przecież wiemy, że ” wzięcie się w garść” bywa przyczyną jeszcze większej bezsilności i smutku…
Kontakt z ciałem poprzez praktykę asan i energetyzowanie przez oddech wydaje się proste i trudne jednocześnie, ale zapewniamy Was, że ta sekwencja, którą proponujemy podczas warsztatów, zadziała jak zastrzyk, który przyspieszy przepływ krwi w ciele i wyzwoli duże zasoby endorfin:)))

Eyal Shifroni -Senior Iyengar Yoga Teacher, podczas tegorocznej wizyty w Polsce, zaszczepił w nas entuzjazm do codziennej dbałości o zasoby dobrego nastroju i poprzez stymulację asanami otworzył nas na przestrzeń i radość. Chcemy się tym właśnie podzielić, bo szkoda trzymać dla siebie takie dobra:)

„Tamas to stan braku energii, letargu, lenistwa, stagnacji. Mentalnie charakteryzuje się inersją oraz odpornością ( oporem) na zmiany. Niektórzy czują przygnębienie, a nawet depresję. Ta sekwencja jest energetyzująca, otwiera klatkę piersiową, co zachęca do pogłębiania oddechu, aż do poczucia czystości i „bezchmurności”naszego wewnętrznego nieba”. Przez rajas ( aktywność, poruszenie, ogień) odkryjemy sattviczną jasność umysłu i wewnętrzną radosną ciszę.

Jeśli tylko spędzacie ten weekend w Łodzi to przyjdźcie! Zapraszamy!

Szczegóły:
Termin: 20 lipca 2019r. sobota
godz. 12:00 – 15:30

Miejsce: Yoga Centrum Łódź ul. Orla 13

Koszt: 70 zł

Zapisy i rezerwacja miejsca: obowiązują zapisy wraz z wpłatą zaliczki w wysokości 20 zł.
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez : recepcję szkoły YCŁ, yoga@yoga.net.pl, tel: 501 387 973 Jola, 606 270 204 Beata.

Program:
1. Wstęp i medytacja
2. Ruch – budzenie ciała i oddechu
3. Aktywność działania i stymulacja ciała i umysłu z zastosowaniem klocków do jogi
4. Otwarcie klatki piersiowej dla oddechu i optymizmu
5. Wychładzanie z podparciem ciała
6. Sesja oddechowa ( pranajama)

* Poziom średniozaawansowany.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Namaste!
Beata i Jola